You love me, but you dont even know who I really am...

Helt ok dag, fram tills dess att vi började med min enda lektion för dagen, Digitalteknik... Jag som hoppats på ett helt ok ämne som jag åtminstonde skulle ha en chans i fick snabbt ändra det hoppet ._.
För att nämna några av sakerna på mina anteckningar från lektionen...
Talsystem (hej IG!)
Logiska Funktioner (Matte, fast utan siffror... YAY mitt bästa ämne.. ._. )
Karnaughdiagram (?!??! var min enda reaktion - Innan jag förstod hur fail jag kommer bli och sjönk låååångt ner på stolen med en avgrundsdjup suck..)

Dock var läraren en rolig och skämtsam äldre man som faktiskt lyckades få min att lyssna, så kanske kanske kommer jag lära mig något! Han gjorde bra förklaringar när han började prata om det decimala och binära talsystemet och visade ett smart (och lite jobbigt) sätt att räkna ut vad det står även om man inte kommer ihåg tecknenas exakta värde (vilket var skitbra för mig å mitt kassa minne!)

Älskling satt bredvid mig och försökte ge mig hopp om att jag skulle fixa kursen och talade om för mig att jag är smart m.m tack så mycket för att du försöker hjärtat♥

Aja, nu blire WoW lite, snart middag och sen lite mer Wow tillsammans med älskling och kusin om denne befinner sig online ;D

Kramar M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0