Update

Jahapp, jag verkar inte kunna släppa ifrån mig bloggen nu när jag väl har börjat x)
iaf så ville jag uppdatera lite och i och med det ge er ett litet tips.
Dagen har varit seg men bra, känns som om dagarna nu sniglar sig som trög lava mot ett fall till jordens inre avgrund eller något. Skolan börjar snart, jag saknar älskling, jag saknar Sanel och jag kan inte träffa någon av dem förrän på torsdag, men då är ledigheten slut och allvaret börjar igen. Denna terminen är det vadå? 6 veckors praktik? Och risken är att jag kommer sitta på en pall på volvo och glo på någon snubbe som mixtrar med en datorburk från istiden eller liknande. Det ser inte så ljust ut alls där nej.
Iaf, nog om mitt klagande över min sista termin i 2:an, nu till tipset :)

Nu kom jag på att det blir 3 tips x) haha, det första är en butik och de andra två är två bloggar som jag tycker ni borde iaf ögna igenom.

Butiken är "Lush", många kanske redan vet om den eller rent av handlar där. Men jag har upptäckt den och deras sortiment är ju fantastiskt! Ekologiska råvaror som sedan blir till härligt doftande tvålar, massageoljor, dushkrämer, hudlotions, parfym etc. Just one word "Marvelous" :)

Nu till bloggarna :)
Första bloggen heter www.ellamarie.blogg.se och det är en 16 årig tjej som berättar om hur livet är för den som blev tvillingmamma när hon var 15. Helt underbar blogg med känslor inlevelse, kärlek och humor :)
Andra bloggen heter www.kafkapappan.wordpress.com en man som berättar om hur det är att vara man i dagens samhälle och vilka problem de ställs inför som kvinnor ofta inte märker, eller som inte uppmärksammas.

Sådär, nu ska jag gå och göra varma mackor, te och sen sätta mig och läsa vidare i Dan Browns "Den Förlorade Symbolen" innan jag tuppar av i min stora säng.

Kramar M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0