8 januari

O hai :) Dagen började med att Andreas ringde och ville inte gå till skolan, vilket jag tänkt när jag vaknade. Vaknade med ett "nej jag vill inte" imorse, så då blev det så att jag åkte hem till sötnosen ist. Vi såg på film och myste, trevligt trevligt. På kvällen åkte vi hem till mig och han sover här i helgen, ska bli supermys<3
Pappa hade tagit fram en gammal video från när jag var liten (fram till dess att jag var ca 1 år typ...) Så den skulle vi tydligen kolla på xD Det var ju sådär lagom roligt, haha. Andreas tyckte jag var jättesöt när jag var liten, det tyckte inte jag, konstigt va? ;) När vi satt och kollade där så började jag undra varför i sjutton ungar låter så mycket. Liksom vill de något med alla ljuden de har för sig eller låter de bara utan att tänka på det? Hahaha, alla dessa små pip, skratt, gråtljud etc det låter ju bara jobbigt, hur orkar man med en sån? xD Och alla svarar "Du kommer förstå när du har en egen" men jag tror seriöst inte jag kommer det, låter ungen hela tiden så kommer jag bli sur på den, det är liksom fakta. Irriterar du mig, blir jag sur xD Aja, förhoppningsvis slipper jag bara alltihopa, har aldrig gillat ungar, aldrig tyckt de var söta eller gulliga, dessutom luktar de ju äckligt ._. Så nej tack x)

Haha, nu ska jag lira lite WoW tror jag, och sen blire sova för mig och söt :)

Kramar M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0