5 januari

Hej igen, nu var det ett par dagar sen jag skrev och det beror på att jag varit hos pojkvännen i 3 dagar, kände inte att jag behövde skriva av mig när jag befann mig i närheten av min älskade ängel♥
Helt sjuk hur jag glömmer alla problem för det mesta när jag är med honom, som om han sveper bort dem med den mysiga "hej-kyssen" man får när man kliver innanför dörren. Dock händer det att dem kommer tillbaka, på natten när han sover och inte kan rädda mig från mig själv...

Häromdagen hade jag en riktig skitdag, bara vaknade på morgonen, med älskling bredvid mig så det borde ju ha varit underbart, men allting kändes bara fel. Fel, fel fel och mer fel. En sån där dag då man känner sig totalt misslyckad och man lyckas inte hitta en endaste bra sak med sig själv. Totalt värdelös helt enkelt. Älskling försökte pigga upp mig men jag bara tjurade och klagade på mig själv, förstår inte hur han orkar med mig ibland. Men efter att hela dagen gått, med älsklings ord om hur bra jag var i öronen, en Star Wars film och lite chips så kändes allt bra igen :)
Åkte hem igår och väl hemma startade jag ju såklart datorn, kollade facebook och sedan loggade jag in på WoW och lirade en stund med min kusin, skojigt :)
Stängde dock av datorn på rimlig tid och satte mig och läste i sängen innan jag tänkte släcka och sova. Självklart börjar en viss person då smsa med mig och undrar över schemat på torsdag när skolan börjar igen så då vart det upp med datorn igen och kolla det xD. Efter jag kollat schemat kunde jag omöjligt somna, gick ut i köket och gjorde ett glas mjölk, gick in och bärade läsa igen men icke. Fick senare världens huvudvärk och magont också, vilket gjorde det ännu mer omöjligt att somna. Men tillslut, kl 4 på morgonen efter 2 stora glas vatten och 2 ibumetin så somnade jag.
Nu har jag färgat håret och sitter här och funderar på om det är WoW-dags eller om jag ska läsa lite till, boken börjar ju bli riktigt spännande nu ;)
Om ni undrar så är det Dan Browns "Den Förlorade Symbolen" som jag läser, lite seg start men kommer man väl in i den så är den riktigt mystisk och sådär härligt klurig så man inte vet vad som ska hända här näst. Rekomenderar den starkt till er som gillar den typen av böcker och även er andra om ni inte läst något sånt tidigare. Dock bör ni "nya" Dan Brown läsare först läsa "Da Vinci Koden" då den är ohyggligt spännande och filmen likaså :)

Kramar M♥

Kommentarer
Postat av: fredrika

gött mos att du har börjat igen maddis, jag har saknat dina inlägg :D

2010-01-05 @ 22:12:17
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0