6 Januari, Dagen före Allvaret....

6:e Januari idag, imorgon börjar skolan igen... Har blandade känslor, vill inte skola mer men samtidigt vill jag träffa folket.
Är verkligen skoltrött nu och det är lite oroande! Har ett och ett halvt år kvar och jag känner redan "VILL INTE!"
Det är för mycket press, betygen ska höjas ANNARS! Körkortet måste vara fixat innan hösten ANNARS! Helt sjukt vad stressad jag är över saker som inte ens har börjat än typ.. Pappa bara tjatar på och tycker jag är lat och bekväm och "vill ha allting serverat". Har lust att spy ner allting just nu. VILL INTE. Jag vill vara 20 å ha en längenhet, ett jobb jag tycker om.... Inte all den här pressen, den gör ju så att jag blir helt mos och därför inte kommer lyckas med något som jag försöker klara av. Uhh... Aja, ska gå och ta något att dricka, sen bädda ner mig och läsa lite. Kvart över 10 imorgon ska jag befinna mig på tåget till Göteborg med älskling.

Nattis på er :)

Kramar M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0