1 Januari 2010

Tja, då vare dags för ett nytt år, och jag HAR faktiskt ett par nyårslöften i år!
Tänker jag inte avslöja vad det är, då det är personligt och privat, men säger att båda är att jag ska ta bättre hand om mig på olika sätt :)

Julen har varit mycket bra, för mycket mat dock. Någon som också börjar tröttna på det där med skinka, köttbullar, jansons, sill och allt vad det kan vara? Jag har det i alla fall, och jag brukar ändå gillar julmaten.
Men det var trevligt att träffa släkten, så länge det bara är korta stunder så kan jag gilla min släkt helt ok ;)

Nyårsfirandet som inte blev som plannerat, blev ändå bra. Var tänkt att en vän skulle komma över och fira tillsammans med mig, min kille och min pappa. Men tyvärr fick min vän förhinder så det blev bara vi 3. Men det var trevligt. God mat, en del skratt och en bra film. Vi såg filmen "Australia" om någon undrar ;)

Idag har jag först vaknat upp hemma i min stora dubbelsäng, men killen bredvid mig. Mysigt som attan det ;)
Senare på dagen åkte vi hem till honom och där blev det sallad för min del och pizza för hans del. Gottigt var det.
Nu sitter vi i sängen och ser på "Final Destination 2", ska vara en skräckis men inte ens jag som i vanliga fall är en riktig fegis har blivit rädd än. Så vi får väl se om den lyckas skrämma mig lite längre in i handlingen ;)

Nu ska vi i alla fall mysa vidare och kanske glutta lite mer i chipspåsen men jag är verkligen sugen på torkad annanas just nu, helt sjukt gott är det :)

Kramar M ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0